30.5.11

Τα μάτια μου έχουν θολώσει.   Είσαι σίγουρη;
Ναι, δε βλέπω καλά.   Μήπως εσύ.. ;
Ναι, ίσως εγώ δε θέλω να δω σωστά.   Μπορεί. Γιατί όμως;
Μη με ρωτάς γιατί. Αφού δε σου αρέσει να απαντάω πως δεν ξέρω.   Δε μου αρέσει αλλά
Τα μάτια μου έχουν θολώσει και δεν θέλω να δω σωστά. Δε θέλω να βλέπω μια αλήθεια που με σκοτώνει, που με πονάει. Ξέρεις πόσο με πονάει, έτσι;   Ναι το ξέρω
Έχω βαρεθεί. Θέλω να τελειώσει αυτό.   Το ξέρω πως θες.
Προσπαθώ να δω μακριά αλλά τα χρώματα ενώνονται, μπλέκονται και χάνονται, δεν είναι ξεκάθαρα.
Θέλω να δω καθαρά.   Φέρε μια άλλη εικόνα στα μάτια σου.
Έφερα. Να πάλι θολώνει, προσπαθώ να την κρατήσω καθαρή, δε γίνεται.   Ποια χρώματα μπλέκονται;
Το μαύρο με το άσπρο.   Αυτό δεν γίνεται.
 Γίνεται, μα αυτά μπλέκονται. Το άσπρο και το μαύρο. Θα κλείσω τα μάτια μου και θα δω με την καρδιά μου.   Ναι, προσπάθησε..





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου